Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Zonnebril met gekleurde glazen!!


Het is de lente/zomer trend van 2013! Een zonnebril met gekleurde spiegelglazen. Ik ben helemaal verliefd op deze trend en ik ga ervoor zorgen dat ik binnenkort de trotse eigenaresse wordt van zo’n super bril!
Het super style icoon Anna Dello Russo werkt voor Voque Japan en is een vrouw met een geheel eigen classy stijl. Ik vind haar stijl geweldig. Het kan haast ook niet anders maar zij heeft ook een geweldige bril met gekleurde spiegelglazen. Helemaal super!
Een paar exemplaren die ik super vind en waaruit ik binnenkort een keuze ga maken!
€ 134,-




€ 120,-




€ 134,-



€ 134,-




€ 15.75 (Asos)







€ 15.75 (Asos)






Deze brillen zijn super en helemaal van nu! Dus kies je model, en ga genieten van de zon!
Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten