Pagina's

zondag 15 september 2013

Sunday morning Shower #1 -Go Blonder


Heerlijk! Weekenden (en vooral zondagen) waarbij je echt helemaal niks hoeft te doen en je tijd kunt nemen om jezelf eens heerlijk te verwennen! Ik dus ook! Elke zondag neem ik de tijd voor een uitgebreide douche en verzorg ik mijn haar en huid van top tot teen, love it!

Om jullie te laten meegenieten van 'zondag ritueel' plaats ik elke zondag een klein artikel over één van mijn super producten! Ga er lekker voor zitten, neem een heerlijk kopje thee en geniet!


Vandaag onder de aandacht: Heerlijke John Frieda Sheer Blonde, Go Blonder shampoo en conditioner!

John Frieda is een heel lange tijd geleden begonnen met een salon in Londen en was toen nog niet bekend en had nog geen producten op de markt gebracht. Jarenlange ervaring en productkennis verder, heeft John Frieda tal van super en innoverende producten op de markt gebracht waar ik verliefd op ben! Aller eerst is begin jaren 90 het Frizz-Ease Hair serum ontwikkeld waardoor John Frieda meteen op de kaart werd gezet! (En maar goed ook!) Het John Frieda team bleef innoveren en kwam steeds met nieuwe producten op de markt, wat heeft geleid tot super lijnen voor alles en iedereen! Billant Brunette, Radiant Red, Luxurous Volume line en Sheer Blonde.

Aangezien ik een blonde haarkleur heb, ben ik al lange tijd bekend met John Frieda Sheer Blonde, Go blonder shamoo en conditioner. Een super shampoo en condition zonder ammoniak of peroxide. Hierdoor zijn het een milde shampoo en conditioner die heerlijk fris ruiken en (eventueel) dagelijks gebruikt kunnen worden. Mijn haar wordt naar mijn idee niet lichter of mijn blonde kleur wordt ook niet versterkt zoals wordt beweerd op de verpakking maar deze combinatie van en een super shampoo en conditioner laat mijn pluizige haar verdwijnen en maakt het zacht en glanzend.

De John Frieda haarverzorging collectie is wat duurder dan de meeste shampoos (€9,95 per stuk) maar ze zijn het geld dubbel en dik waard! Vind je dit te duur? Niet getreurd! Veel drogisterijen zoals kruidvat of etos hebben vaak John Frieda acties (1+1 gratis) dus dan wordt het inslagen geblazen en genieten van je heerlijk zachte, glanzende en verzorgende haar!


Ik ben verliefd! Jij ook?

P.s. De nieuwe Everlasting Blond lijn van John Frieda staat ook absoluut op mijn  'producten die ik absoluut nog moet kopen- lijstje!' Deze shampoo en conditioner behoren binnenkort ook tot mijn zondag ritueel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten