Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

SALE!

Jaaaaaaa! Het lang verwachte moment is al een tijdje in het straatbeeld aanwezig maar aangezien ik pas sinds een week weer eindelijk tijd heb voor leuke dingen, kan ik er nu ook eindelijk van genieten: SALE!!






Nou heb ik nog niet super veel ingeslagen aangezien ik maar net ben begonnen met deze slag maar ik wil mijn eerste SALE aankomen maar al te graag met jullie delen aangezien  dit SUPER deals waren bij H&M die je overal mee kunt combineren!

2 Super sjaals in zwart en licht grijs voor maar € 3,- PER STUK!!!



Beide kleuren zijn makkelijk te combineren en maken je outfit helemaal af! Mooie natuurtinten die je een rustige uitstraling geven en dat voor maar € 3,-! Buiten het feit dat deze super sjaals voor een super prijs te verkrijgen waren, zijn ze ook nog van een heel fijne dunnere gehaakte stof. Je kunt hem dus ook makkelijk combineren met kleding in de lente en zomer! Ideaal dus voor het hele jaar door!





Ik heb het vandaag gecombineerd met een simpele zwarte broek en een gestreept truitje. Om deze outfit meer ' glamour'  te geven heb ik het gecombineerd met mijn TOV armband en super schoenen (die overigens nieuw zijn!) met een slangenprint hak. Love it!

Hol allemaal naar de stad, sla je slag bij alle leuke winkels en straal (met o.a. deze sjaals) het hele jaar door!

Geniet van deze heerlijke dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten