Pagina's

maandag 6 oktober 2014

It's my birthday! WINACTIE



Joehoe!! Vandaag is de aller leukste dag van het jaar!! Mijn super heerlijke 25e verjaardag! Na een super weekend vol met gezellige feestjes is het dan eindelijk mijn verjaardag! En wie jarig is trakteert!!

Om deze heugelijke dag te vieren geef ik een super feestelijk, sierlijk beautypakket van Essence weg!

Wat zit er allemaal in dit super pakket om je feestje en de dag erna goed door te komen?

  • Essence colour & go (super fijne zacht roze nagellak die super snel droogt)
  • Essence effect nails (super leuk om je feestnagels af te maken!)
  • Essence Nude Eyeshadow (super mooie kleuren voor leuke (verjaardag) feestjes
  • Essence XXXL Longlasting lipgloss (in een super mooie roze kleur)
  • Essence My Skin Mattifying cleansing gel  (om je huid heerlijk te reinigen)
  • Essence My Skin Mattifying cleansing Wipes (om al je make-up er weer goed af te krijgen)
Alles wat een op en top vrouw nodig heeft om een feestje (en de dag erna) fabulous door te komen!

Wat moet je doen om dit super pakket te winnen?
De actie loopt tot 6 november 2014!

Geniet nog van deze super heerlijke dag ladies en doe mee!





8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee. Mijn email adres is: looksbyesther@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van je dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy bday! Wat een leuke winactie, ik doe graag mee. Ik heb alles gedaan behalve instagram want dat heb ik niet ;). Mijn e- mail: sanne.beautyblog@outlook.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd!
    ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeli ik doe graag mee, ik heb alles gedaan
    Mijn email is Florentienpadberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen