Pagina's

woensdag 14 januari 2015

In love met Heart & Home kaarsen


Oeh wat ben ik enthousiast over mijn nieuwe kaars van Heart & Home. Een heerlijke kaars die ruikt naar Franse Vanille en die helpt in mijn goede voornemen van 2015!

Benieuwd? Lets go!


Ik kwam deze geweldige kaars tegen bij het kopen van al mijn kerst cadeautjes. Kaarsen die Ecologisch duurzaam, afbreekbaar en milieuvriendelijk zijn en een overheerlijke geur afleveren? Wat wil een mens nog meer?



Er zijn verschillende geuren maar ik houd zo enorm van vanille dat ik de Franse Vanille niet kon weerstaan. 'Een zachte en warme vanillecream gecombineerd met een vleugje zoete karamel'. Hier word ik dus ontzettend gelukkig van en met een brand-uur van 70 (!!) uur (de grote pot. De kleinere branden minder lang) kan mijn geluk niet op.



De kaarsen zijn te krijgen voor € 19,95. Ik heb deze gekocht bij Serendipity maar hoogstwaarschijnlijk kun je ze ook bij andere winkels of webshops kopen!


Dus ren enthousiast naar Serendipity of ga alle webshops langs en wordt net zo gelukkig als ik met deze milieuvriendelijke kaarsen!

Enjoy your day ladies!



2 opmerkingen:

  1. Ha, klinkt goed! Ben benieuwd of 'ie ook helemaal op wil branden, bij mij geven ze het altijd halverwege de rit op! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op geurkaarsen momenteel. Deze lijkt mij dan ook geweldig. De verpakking alleen al.

    BeantwoordenVerwijderen