Pagina's

maandag 19 januari 2015

Love my life!



De eerste twee weken van januari zitten er al weer op. Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste week mij aardig zwaar viel. Ik kon moeilijk opstaan en de tijd ging maar niet voorbij. Als klap op de vuurpijl werd ik ook nog verkouden aan het einde van de week. Maar zo optimistisch als ik ben, heb ik toch ook heerlijk kunnen genieten van mijn eerste week en vooral ook de tweede week. Vooral met het vooruitzicht dat we weer onze trouwlocatie gingen bezichtigen en in de tweede week een bezoek brachten aan de love and Marriage beurs.

Benieuwd naar mijn eerste weken van 2015? Neem een heerlijke mok thee en geniet!




Als goed begin van het nieuwe jaar ben ik begonnen met het maken van heerlijke smoothies! Vers fruit en spinazie  waren alle ingrediënten die ik nodig had. Makkelijk om te maken en overheerlijk!

De eerste week kwam ik weer even helemaal terug in de kerstsfeer door het maken van een artikel over mijn geweldige kerstcadeaus. Binnenkort te zien!
Bijschrift toevoegen

Deze week ben ik ook begonnen aan een van mijn goede voornemens. Het uitlezen van minstens 1 boek! Een goed begin is het halve werk.



Joehoe! vorige week zaterdag was het dan eindelijk zo ver! De offerte bespreking van onze trouwlocatie en wat is dat goed gegaan! Ik kan niet wachten om hier ons mooie feest te mogen geven en om onze liefde hier te mogen vieren met al onze dierbaren om ons heen. Love is in the air!




Iedereen die bij kent weet dat ik enorm houd van gezelligheid en huiselijkheid. Sfeervolle, lekker geurende kaarsjes horen hier dan ook absoluut bij. Ik werd dan ook enorm enthousiast toen ik deze varianten ' poeder'  en ' fris wit linnen'  bij Ikea zag staan. Genieten geblazen!



Afgelopen weekend had ik een heerlijk weekend dat al begon op vrijdag (t/m vandaag!). Eerst ben ik heerlijk gaan winkelen in Maastricht waar ik deze pluche poeder roze jas tegen het lijf liep en waarna ik mezelf met een heerlijke behandeling bij The luxury Floor heb verwend! Heerlijk!




Tijdens mijn heerlijke weekend kwam ik dit product bij AH tegen. Water met Munt & Citroen maar ook met bijvoorbeeld Lavendel & Citroen. Water maar dan iets aantrekkelijker. Love it!



Afgelopen zaterdag was een dag van veel gezelligheid en lekker genieten. Aller eerst de housewarming van een van mijn lieve vriendinnetjes, hierna lunchen met mijn andere lieve vriendinnetjes en als klap op de vuurpijl in de avond heerlijk dineren voor het 50-jarige huwelijk van mijn opa en oma. Love my life!





Op zondag was het dan eindelijk zo ver! Mijn eerste bruidsbeurs ' Love and Marriage beurs'  in Eindhoven. Wat een top beurs! Met mijn liefste moeder, zusje, tante en nichtje brachten we een bezoekje aan dit bijzonder evenement. Mooie fotografen, bijzondere ideeën en vooral DE BRUIDSJURKEN waren hert hoogtepunt!!
25 April heb ik dan ook meteen mijn eerste afspraak gepland om jurken te gaan passen. I can't wait!



Top eerste twee weken ook al had ik het zo nu en dan zwaar! Hopelijk hebben jullie ook genoten van de eerste weken van 2015 en mag dat veel goeds beloven voor de rest van dit jaar.

Enjoy your day ladies!




1 opmerking: