Pagina's

woensdag 25 februari 2015

My outfit of today - first spring items



Het regenachtige hondenweer stopt maar niet dus des te meer tijd om een paar items van " mijn nieuwe collectie"  aan te trekken. Joehoe!

Let's go!



Mijn super mooie nieuwe top van Loavies met mooi kant en loshalende stof. Met een zwart jasje is het meteen helemaal af. Ik ben verliefd!

Iedereen die mij kent had dit denk ik niet van mij verwacht maar ik kon deze broek niet laten hangen. Een " stoerdere"  broek met gaten. Eigenlijk helemaal niet mij maar oh wat ben ik super blij met dit item van H&M!

Mijn mooiste nieuwste trots! Deze suède ballerina's met een zwarte strik en gouden randjes. Het was een investering maar het was het absoluut waard!

Geniet ondanks dit vreselijke weer nog van jullie heerlijke dag en dat jullie net zo blij en gelukkig mogen worden van jullie nieuwe lente items!


Psst! Na alle leuke reacties op mijn vorige filmpje verschijnt er binnenkort een nieuw filmpje van Beauty by Carlien! Houdt mijn website dus in de gaten! 

XOXOXO

8 opmerkingen: