Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Carliens Beauty Recipe!

EIN-DE-LIJK is het dan zo ver! 
Na een paar dagen in spanning, onthul ik nu wat Carliens Beauty Recipe is!

Ik wilde al een hele tijd wat meer doen dan bloggen over producten die ik geweldig vond en het hier bij laten. Ik wilde meer doen met mijn blog en iets dat dat ik echt geweldig vond die week (en dat is aardig wat) meer onder de aandacht brengen!

Met Carliens Beauty Recipe is er elke week iets nieuws zoals beautyfood van de week, recept van de week, tip van de week of fashion-item van de week. Elke week iets nieuws en geweldigs en iets dat absoluut een plekje in de spotlight verdient!

Komende week mijn eerste Tip, recept of misschien wel fashion-item van de week! Houd mijn blog dus goed in de gaten en mis niks!

Enjoy!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten