Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

My week in pictures #2

De tijd vliegt, er is weer een week voorbij waarin gezelligheid, heerlijk ontspannen maar toch ook veel klussen centraal stond.

Benieuwd naar de 'Room for Thought' foto's van deze week? Let's go!


Aangezien ik bijna ga samenwonen met mijn lieve vriendje, wil ik nog zoveel mogelijk genieten van mijn heerlijke kamer en mijn "gepimpte" kastje van Ikea. Donderdags ben ik begonnen met het opruimen en inpakken van spullen.


Vrijdags heb ik met mijn lieve vriendinnetje Ester die houten kastje, Hoogglans wit geverfd. Het ziet er super uit! Nu nog super knopjes uitzoeken en het dit kastje wordt het hoogtepunt van onze heerlijke (toekomstige) woonkamer!


Zaterdags heerlijke Enchiladas gemaakt! Het was heerlijk! Binnenkort dit heerlijke recept!
Zondags heerlijk gelezen in dit super boek na al dat harde klussen! Heerlijk ontspannen met lots of beauty! Love it!


Maandag ben ik met mijn zusje even gaan winkelen. Aangezien ik woensdag (vandaag) begonnen ben met werken en voor mijn doen erg vroeg op moest (lees 7.00 uur!) en ik toch fris en fruitig op mijn eerste werkdag wilde verschijnen, wilde ik deze oogroller maar al te graag proberen en het werkte!  Zoals je kunt zien in mijn artikel van gister! (lees het hier)
Dinsdag heb ik naast mijn heerlijk uurtje yoga in de avond, gewerkt aan een nieuwe layout van mijn blog en het resultaat (mag er naar mijn idee) wezen! Een vrouwelijke, romantische, knusse uitstraling met mijn passie voor strikjes erin verwerkt!

Na de eerste werkdag van mij en mijn lieve vriendinnetje Silvy, zijn we heerlijk gaan brunchen bij La Place met een heerlijke muffin, kaasbroodje en banaan/sinaasappel smoothie. Heerlijke start van onze werkweek!

Het was leuke week waarin ik lieve vriendinnetjes heb gezien, waar ik lekker heb geklust met mijn lieve vriendje en lieve ouders, waar ik heerlijk heb gekookt en gegeten en waar ik heerlijk heb genoten van veel beauty door het lezen in mijn nieuwe boek. Een super week dus! 

Vanaf vandaag begint weer een super week waarin ik vandaag eerst HEEEEEERLIJK ga shoppen met Ester!! Dolle Dwaze Dagen maak je klaar! Een week waarin ik jarig ben en waar een leuke Winactie gaat plaatsvinden! Benieuwd en wil je meedoen? Klik hier! Want er komt nog een extra verrassing bij! Mis het niet!

Hoe was jouw week?


Enjoy your day!







10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's heb je gemaakt. Je hebt een erg leuke layout nu x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik ben erg benieuwd naar je recept, het ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het recept komt er binnenkort aan! Het was ook echt heerlijk!

      Verwijderen
  3. Oeh ben benieuwd naar het recept! Ziet er heerlijk uit. En dat boek van Lauren Conrad wil ik ook heel graag. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Recept komt er binnenkort aan! Het boek van LC is super! Erg leuk om te lezen met veel leuke tips!

      Verwijderen
  4. Leuke foto's! Tof dat je gaat samenwonen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vind het ook super dat ik ga samenwonen! Maar ook een beetje spannend!

      Verwijderen