Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Delicious Bananenbrood



Een heerlijke zaterdagochtend beginnen met een lekker vers gebakken bananenbrood! Een van de recepten die ik meteen wilde proberen was op aanraden van mijn liefste vriendin Sanne; Bananenbrood gemaakt met onder andere Amandelmeel! Let's bring it on!

Om dit heerlijke goedje te maken, heb ik het volgende gebruikt:
  • 3 Bananen
  • 50 gram Havermout
  • 100 gram Amandelmeel
  • 1,5 Theelepel bakpoeder
  • 3 Eieren
  • Handjevol ongezouten noten
  • Zout



Hoe maak je dit heerlijke goedje?

Verwarm de oven op 175 graden. Mix de ingrediƫnten door elkaar in de keukenmachine. Doe het mengsel in een vorm en stop het 45-50 minuten in de oven en genieten maar!




Enjoy your weekend ladies!



P.S. De winnares van mijn Birthday winactie ontvangt dit weekend een e-mail. Houd je mail dus in de gaten ladies! 



3 opmerkingen:

  1. Persoonlijk eet ik niet zo graag bananenbrood.
    Wel een fijne uitleg erbij.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het nog nooit gemaakt, maar het lijkt me echt heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me zo lekker! Ik ga dit recept zeker bewaren voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen