Pagina's

dinsdag 21 april 2015

WOO - Love letter mini candle

 
 
 


Een heerlijk weekend met mijn lieve vader en zusje is helaas alweer achter de rug. Een super weekend vol gezelligheid en met (veel) lekker eten en drinken. Helemaal super dus en foto's zullen dan ook snel volgen!

Iedereen die mij kent weet dat ik enorm veel van gezelligheid houd dus ook van kaarsjes. Kaarsjes zijn naar mijn idee ondenkbaar bij gezelligheid. Misschien steek je met dit heerlijke weer niet snel een kaarsje aan maar toch kan het absoluut in leuke kleurrijke glaasjes waarmee je eindeloos kunt combineren!

Zoals jullie ondertussen ook al weten heb ik sinds een tijdje weer een abonnement op de Beautybox en in een van deze beautyboxen zat dit super leuke, lekker ruikende en goed voor het milieu kaarsje!

Benieuwd naar dit super cadeautje om te krijgen maar ook zeker om te geven? Let's go!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik WOO niet kende maar dat is juist ook het leuke van de beautybox, het kennen van nieuwe onbekende merken.

WOO kaarsen worden gemaakt met de hand gemaakt van duurzame bijenwas door kansarme vrouwen in Indochina. WOO staat voor een wereld waar iedereen gelijke kansen en mogelijkheden heeft en waar producten worden hergebruikt en waar duurzaamheid een belangrijk uitgangspunt is. Nu wil ieder bedrijf hier wel voor staan maar kunnen dit vaak niet nakomen naar mijn idee. Toch ben ik ondanks dit idee toch erg positief gesteld over WOO en heb ik er alle vertrouwen in.



 

Het schijnt namelijk dat deze (SUPER lekker ruikende) kaarsjes van WOO ook met gerecyclede flessen is gemaakt. Erg vreemd lijkt me maar om de een of andere reden geloof ik hier in, of ik wil het in ieder geval graag geloven omdat dit wel klinkt als een erg goed initiatief voor deze vrouwen.

 


De kaarsjes van WOO zijn te o.a. te verkrijgen via de webshop van WOO. Een super leuk cadeau voor je liefste moeder, vriendin of zusje! Ik ben verkocht! Een Love Letter mini candle is al te verkrijgen voor € 4,95 dus een super prijs voor een geweldig cadeau!!

Geniet nog van heel veel gezelligheid en van jullie heerlijke dag lieve ladies!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten