Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Verliefd op Michael Kors!

Iedere vrouw kan niet zonder: Een leren tas in alle kleuren en maten die er maar te bedenken zijn.
Op mijn verlanglijstje staat al een hele tijd één grote wens: Een Michael Kors tas! Na de aankoop van een super rosé kleurig horloge van Michael Kors ben ik verliefd op de spullen van dit merk.


Michael Kors is een Amerikaanse Mode ontwerper geboren in 1959. Vanaf 1981 is hij bezig geweest om zijn eigen label op te markt te brengen.  Nog steeds ontwerpt MK de mooiste tassen, schoenen en kleding. Ik zie zijn stijl als Luxueuze, casual chique en tijdloos. Helemaal top dus en een stijl om verliefd op te worden!  Om jullie ook bekend te maken met een glimp van zijn tassen collectie, heb ik een paar van mijn favoriete modellen op een rijtje gezet





Zijn tassen zijn onder andere via diverse websites te vinden maar via internet is het vaak lastig om betrouwbare verkopers te vinden, maar ze zijn er wel! Via de website van Stylight vind je erg mooie Michael Kors tassen die je kunt kopen bij betrouwbare webshops. Maak kennis met de mooie collectie tassen van Michael Kors en de verschillende webshops. Neem een kijkje en wordt net zo verliefd als ik!

Enjoy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten