Pagina's

zondag 8 maart 2015

Zondag Spa-dag - Hello my beautybox!


Na een heeeeel lange tijd geen beautybox te hebben ontvangen omdat ik de inhoud steeds vaker niet dan wel leuk vond, heb ik laatst toch besloten om nog eens een box te laten sturen. Na het lezen van recensies bleek dat de beautybox aardig verbeterd is dus ik werd meteen weer enthousiast en heb een mooie beautybox besteld!

Benieuwd wat er in deze leuke mooie box zit? Let's go!




Alle producten van de Beautybox komen altijd in een simpel zwartdoosje maar alles zit er altijd zo mooi en met veel "respect"  voor alle producten in het doosje gestopt. Erg fijn!

Ik ben eigenlijk totaal niet van de haarspray maar deze versie van Tony & Guy voor in je tas is eigenlijk wel super praktisch voor een avondje uit! Helemaal top dus!




Ik kende Anatomicals eerlijk gezegd niet maar wat een top uitvinding deze lipbalsem en handcreme in een! Ik heb het (uiteraard) al uitgeprobeerd en met de fijne aloë vera zijn mijn lippen en handen meteen erg zacht! Het fijne aan dit product is dat je de hele dop eraf kunt halen zodat je de crème voor je handen kunt gebruiken en alleen het plastic dopje waaronder een roller zit voor je lippen. Helemaal top dus!


Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lipsi Cosmetics niet kende (shame on me!) want dit product lijkt ideaal voor iemand met een vettige huid zoals ik. Het poeder schijnt een absorberende poeder die het overtollige talg absorbeert waardoor de huid minder glanzend wordt. Absoluut het proberen waard dus! Ik kan niet wachten!


Bovenstaande producten zijn producten van het merk Ziaja. Ik kende het merk weer niet (shame on me!) maar de crème bijvoorbeeld is gemaakt van geitenmelk waarbij de pH waarde bijna gelijk is aan de pH waarde van onze huid. Dit zou betekenen dat de crème dus erg goed in je huid wordt opgenomen. Super fijn dus! Aangezien ik laatst al erg fijne producten van Biotherm heb gekocht (lees hier!) denk ik dat ik deze fijne crème binnenkort weggeef. Houd mijn blog dus goed in de gaten!

Joehoe! Een merk dat ik wel ken! Rituals. Ik ben een groot fan van deze erg fijne producten en geuren die Ritualen op de markt brengt. Iedere keer een genot onder de douche of zelfs in huis met de heerlijke geurkaarsen of geurolie. Ik kan niet wachten om deze heerlijke foam te gebruiken. Ik kan niet meer zonder in de douche. I love it!

Het leuke aan de beautybox vind ik dat er (zoals je wel kunt lezen) toch wel veel merken in zitten die ik in ieder geval nog niet ken en die ook minder bekend zijn. Ik houd hier enorm van. Tuurlijk ben ik niet weg te slaan uit de kruidvat en moet ik er iedere week iets halen maar zo nu en dan iets nieuws proberen is ook niet verkeerd natuurlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de producten van beautybox dit keer erg fijn vind en er zitten zelfs een aantal fullsize producten in waardoor het voor mij het geld (€ 14,95) absoluut waard is. Ik heb nu maar een box genomen om te kijken of de producten het geld nu wel waard zijn maar ik ben verkocht! Wellicht ligt een abonnement van 3 maanden (of langer!) in het vooruitzicht. Maar voor nu ben ik echt super enthousiast en ga ik (of jullie) heerlijk genieten van deze producten.

Geniet nog van jullie heerlijke zonnige dag lieve ladies!



3 opmerkingen: