Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Sunday Morning shower -#Blossom Douche foam

Mijn verslaving van heerlijk geurende doucheproducten komt elke keer weer naar boven zodra ik een stap in de Kruidvat zet. Het probleem als ik de kruidvat binnenloop, is dat ik altijd met meer naar huis kom dan nodig. Zo bleef ook afgelopen week deze overheerlijke, super Blossom douche foam aan mijn handen plakken. Had ik het nodig? Mwa dat denk ik niet. Ben ik er ongelooflijk super blij mee? Absoluut!
Dit super product is daarom aan mijn sunday morning shower collectie toegevoegd en absoluut van toegevoegde waarde!

Neem een heerlijke mok thee, geniet van je heerlijke zondagochtend ontbijtje en wordt net als ik verliefd op dit super product van kruidvat!



Vanaf april dit jaar heeft kruidvat diverse nieuwe producten aan haar lijn toegevoegd waaronder deze heerlijke Blossom douche foam! "De blossom douche foam geeft direct een rijke hoeveelheid schuim en zorgt voor een unieke douche sensatie. Reinigt en verzorgt de huid op milde wijze en heeft een heerlijk bloemige geur" is de beschrijving van dit heerlijke product. Een erg fijne bijkomstigheid, is dat het product vrij is van parabenen en SLS. Veel beter voor je huid dus dan de meeste andere douche producten!



De Blossom douche foam zit in een handige (ook nog roze!) fles waarbij je makkelijk kan doseren en het schuim makkelijk kunt aanbrengen.


De schuim is heerlijk stevige maar toch zacht op je huid en de geur is echt overheerlijk! Een heerlijke maar niet te overheersende bloemen geur komt je tegemoet en zorgt ervoor dat je heerlijk geniet en ontspant tijdens je heerlijk uitgebreide sunday morning shower! De schuim is makkelijk over je lichaam te verdelen en zorgt voor een heerlijk zacht gevoel!


Om mijn lichaam te verwennen met dit heerlijke product, heb ik ongeveer 2/3 wolkjes nodig en dat is prima te doen! Het is zo'n heerlijk product voor een super prijs dat ik graag nog een keertje extra naar de Kruidvat hol om een voorraad in te slaan!

De prijs voor de Blossom Douche foam is €2,49! Het proberen dus zeker waard!

Geniet van je heerlijke zondag en je sunday morning shower!


P.s. Heb jij al meegedaan aan mijn birthday WINACTIE?


7 opmerkingen:

  1. Oeh ik ben benieuwd. Vind de foams van Rituals ook heerlijk maar die zijn zo duur. Ga deze zeker een keer proberen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er heerlijk uit! Ik ben benieuwd geworden, misschien binnenkort maar eens proberen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik wist niet dat Kruidvat deze ook in het assortiment had, ik ga snel een kijkje nemen bij het filiaal bij mij in de buurt!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk product. Ik ga die ook maar ns halen denkik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me een heerlijk product! Ik wist niet dat Kruidvat douche foams heeft...Thanks voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit en niet duur dus ben benieuwd... is wat anders dan aan twee lush producten 17 euro kwijt zijn haha wat nog geen 200 gram weegt bij elkaar.. pfieuw..

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen