Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Top blousjes!


De overgang van winter/lente en zomer/herfst vind ik altijd een lastige tijd om te kiezen wat ik aan moet trekken. Laagjes zou een oplossing kunnen zijn maar zijn niet altijd even fijn. Toch is er een fijn item dat erg fijn is voor deze periodes: Blousejes zijn hierbij de beste uitvinding! Dun, luchtig en ideaal voor een "net niet warme/koude dag"! 

Bij mijn zoektocht naar de ideale blouse, kwam ik deze super blousejes van Esprit tegen. Lees verder en wordt net zo enthousiast als ik!

Normaal ben ik geen grote fan van Esprit omdat ik het vaak "standaard" vind maar deze top 10 collectie blousejes van Esprit zijn stuk voor stuk items die een plekje in mijn kast verdienen! Mooie items met een leuke fleurige bloemenprint, pastelkleuren, jeansblouse of een mooie (en vooral mijn favoriet) witte blouse!


Ik vind 4 van deze 10 blousejes al helemaal geweldig! Benieuwd naar mijn top 4?

1
Deze geweldige witte top staat bij mij op nr 1! Een echte zomerse top die je overal bij kunt combineren. Ideaal voor elke gelegenheid. Een etentje of op een festival, alles kan!  Een leuke ketting, mooie armbanden of opvallende oorbellen (zoals mijn nieuwe oorbellen die je kunt vinden in het artikel HelloSpring!) maken die toch simpele blouseje in één klap af! Ik kan niet wachten totdat deze super top in mijn kast hangt!
Deze geweldige roze top is ook een van mijn favorieten van deze top 10! Een super fleurige kleur die perfect past in het zomerbeeld en die je mooi met verschillende pastelkleuren kunt combineren. Can't wait!

3


Naast de geweldige kleur roze, is deze super top ook in klassiek zwart te krijgen. Een mooie losvallende top die je outfit in één klap classy en stijlvol maakt is een top die je in je kast moet hebben hangen en die ik ook zeker binnenkort zal gaan halen! Mooie opvallende oorbellen en een super tas maken deze top onweerstaanbaar.

4


Last but not least staat deze kleurrijke bloementop. Ik ben tegenwoordig geen grote fan meer van bloemen-printen maar deze top met frisse fellere kleuren, passen erg goed bij mijn pastelroze broek of onder mijn witte colbertje. Ideaal voor deze lente en aankomende zomer en een super combinatie met mijn nieuwe pastelroze Furla tas!

Neem zeker een kijkje op deze top 10 en kom de lente en zomer fashionable door!

Enjoy your day ladies!








9 opmerkingen: