Pagina's

maandag 5 mei 2014

Weekendje Gent/Roeselare



Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver: De grote dag van goeie vrienden van ons. Ze gingen trouwen in Gent in een bijzonder mooi kapelletje.


We moesten al vroeg uit de veren (7.00 uur op zaterdagochtend) om op tijd te zijn op deze bijzondere dag waar om 11.00 uur in Gent de ceremonie begon.

Een prachtige dag waar de zon zich meer dan genoeg liet zien. De ceremonie was erg persoonlijk en straalde aan alle kanten het bruidspaar uit.

Voor deze ceremonie had ik een tweed jasje, top en broek aan van Liu Jo, schoenen van Unisa en mijn nieuwe liefde mijn pastelroze Furla tas. Ideaal voor deze gelegenheid.





Na de ceremonie zijn mijn lieve vriendje en ik naar onze B&B in Roeselare gegaan (het feest was in Roeselare). Een voor mij nog onbekend plaatsje in Belgie. Een geweldige B&B waar we op een oogopslag verliefd werden op onze kamer! Een ruime kamer met een heerlijke bad, dubbele wasbak en een heerlijk groot bed. Erg jammer dat we niet meer tijd konden doorbrengen op deze heerlijke kamer!






Na even gerust te hebben op onze kamer, zijn we heerlijk gaan uiteten met de lieve peetouders van mijn geliefde in een restaurant in Ruiselede; Bacchus. Heerlijke garnaalkroketjes en kabeljauwfilet kwam ons voorbij. Heerlijk!



Na dit heerlijke diner zijn we gehaast naar onze kamer om ons om te kleden voor het grote feest van de bruiloft.

Ik had voor deze gelegenheid een rood jurkje gekocht bij Mango en schoenen van Unisa aan (ik ben een enorm fan van Unisa!). Mijn geliefde had een donkerblauw kostuum aan met een rode stropdas. Op en top een super match!





Het hele weekend en vooral het feest waren geweldig! Het was heel bijzonder om bij zo'n originele, persoonlijke ceremonie aanwezig te zijn. We zijn nog steeds aan het nagenieten van dit overweldigende weekend.

Ik hoop dat jullie ook net zo'n heerlijk weekend hebben gehad als ik zodat jullie vol goede moed weer  de week doorkomen.

Enjoy your evening ladies!











4 opmerkingen: