Pagina's

donderdag 17 juli 2014

Tropisch zomerweer it is!



Joehoe! Eindelijk na dat verschrikkelijke weekje regen is de zon (en de hitte) weer in ons kleine kikkerlandje binnengedrongen! Dagen om heerlijk in je bikini op het strand of aan het zwembad te liggen zijn aangebroken!

Helaas voor mij is het werktijd en zit ik elke dag met dit mooi weer op kantoor....Maar toch! Als ik niet naar de zon kan, dan neem ik mijn zomerfeeling mee naar kantoor!



Nu wil ik er op kantoor ook niet uitzien alsof ik een dagje naar het strand ga. Om er toch zomers maar toch classy uit te zien, heb ik de volgende tip!

Neen een leuke zomerjurk uit je kast (ik had er vandaag een tot aan mijn knie) die heerlijk is om zo'n warme dag als vandaag!
Doe over dat heerlijke zomerse jurkje een luchtig dun topje en "vouw een stukje naar binnen". Op deze manier heb je niet alleen maar een blauw/wit gestreept jurkje dat je ook naar het strand kunt dragen maar zo is het meteen "gekleed" voor je werk!

Maak het af met een super ketting!

En een classy zomerse outfit voor op het werk; check!

In mijn pauze vandaag liep ik tegen deze super Havaianas! De Parelmoer witte kleur lachte me toe en liefde op het eerste gezicht was geboren. Love it!!


Wat is jullie favoriete kledingstuk met dit warme weer?

Geniet nog heeeeerlijk van deze super dagen!!







3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Havaianas zijn echt een hele goede keus! Ik heb twee paar waarvan een paar zeker al een jaar of 4.. Ze zijn nogsteeds goed! Je jurkje staat je heel mooi! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Vind vooral de ketting prachtig. X

    BeantwoordenVerwijderen