Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Herbal Essences Clearly Naked



Het nieuwe jaar is voor mij altijd een reden om meteen iets nieuws te proberen. Dit jaar heb ik onder andere het voornemen om meer producten te gebruiken die zo min mogelijk zijn bewerkt zoals deze heerlijk ruikende shampoo van Herbal Essences Clearly Naked.

Benieuwd naar mijn ervaring? 
Helemaal enthousiast begon ik aan deze douche ervaring met Herbal Essences. Op de verpakking van Herbal Essences Clearly Naked staat dat er 0% Siliconen, parabenen en kleurstoffen inzitten dus dit is absoluut het proberen waard! Echter, als je de ingrediƫnten er nog eens bijneemt zit er wel meer in dan alleen "natuurlijke producten" beetje jammer maar toch het proberen waard.

Shampoo


Conditioner



Zowel de shampoo en conditioner ruiken heerlijk en beloven glans te geven aan je haar. Ik merk van de glans na het douchen niet veel maar mijn haar voelt wel heerlijk zacht en ruikt lekker naar witte thee en munt. 

Conclusie
De shampoo is absoluut niet "naked" maar het ruikt overheerlijk en het maakt mijn haar in ieder geval heerlijk zacht. Geen top shampoo en conditioner om mijn voornemen te bereiken maar wel een shampoo en conditioner voor € 2,99 die het proberen waard zijn! 




7 opmerkingen:

  1. Ik vind deze heel fijn in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed voornemen van je! Fijn dat de producten zo goed bevallen, witte thee en munt klinkt ook echt lekker frisse geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geur 'klinkt' wel goed, ik ben benieuwd! Klinkt wel als een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt erg lekker, en ook de prijs is echt fijn...leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt zeker niet slecht! Vroeger had ik altijd shampoo en conditioner van Herbal Essences. Voor mijn haar werken de Schwarzkopf Essence Ultime producten erg goed. En ik ben ook fan van Pantene en de producten met banaan van The Body Shop! :-)

    Ik vond je blog nog maar net, maar ik volg je nu op Bloglovin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook enorm fan van de producten van de bodyshop! Leuk dat je mijn blog volgt nu! Geniet nog van je heerlijke zondag! X

      Verwijderen