Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

My week in pictures



Een erg drukke week op het werk maar ook een heerlijke week met Bingo (jawel!) op het werk met mijn leuke collega's en een heerlijke week met mijn geliefde zit er weer op.

Benieuwd naar mijn afgelopen week? Let's go!


Na de super love and marriage beurs in Eindhoven heb ik maandag nog heerlijk nagenoten van alle indrukken en de super gezellige dag! Kan niet wachten op onze meest geweldige dag ooit in 2016!!


Omdat ik op de love and marriage beurs al een afspraak (joehoe!) heb gemaakt om in april al trouwjurken te gaan passen, kon ik het niet laten om al helemaal weg te smelten bij het zien van al dat moois!
Afgelopen week heb ik (al zeg ik het zelf) heerlijke ontbijtmuffins gebakken. Iedere ochtend een feestje met dit lekkers!


Mijn aller liefste, leukste, knapste  (en vooral spontaanste )verloofde had mij heerlijk mee uiteten genomen! Heerlijk genoten met ons tweetjes!


Afgelopen week heb ik mezelf ook heerlijk verwend met een nieuw serum en crème van Biotherm gemaakt van plantaardige ingrediënten. Nog steeds houd ik me aan mijn goede voornemens (joehoe!). Binnenkort een review van deze (hopelijk) erg fijne producten.

Afgelopen weekend heeft het (zoals velen van jullie hebben gemerkt) gesneeuwd! De langverwachte sneeuw was er dan eindelijk alleen ietwat te laat. Maar toch! Een heerlijke sneeuwwandeling met mijn geliefde in de ochtend en daarna heerlijk thuis op de bank met veel lekkers. Hoe romantisch en wat een genot!

Heerlijk genoten van een top week ondanks alle drukte op het werk! 

Geniet nog van jullie heerlijke avond ladies!




1 opmerking: