Pagina's

maandag 27 april 2015

Koningsdag WINACTIE - Anatomicals, Herome en Golden Rose



Joehoe! De tweede Koningsdag is een feit. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel mee heb maar toch wilde ik iets voor jullie doen. Een WINACTIE! Joehoe!

Niet alleen vanwege het feit dat ik het bloggen met heel veel plezier doe (ook al heb ik er soms weinig tijd voor) maar ook omdat ik altijd erg vrolijk wordt van alle leuke reacties en lieve berichtjes.

Lees verder en doe mee!

 Wat zit er in dit super " oranje"  Win-pakket?
  1. Anatomicals tanning lotion t.w.v.  € 8,95.    Super om je tan bij te werken voor de zomer!
  2. Golden Rose oogschaduw in een mooie terracotta kleur t.w.v. € 11,95.   Super voor de zomer! 
  3. Herome nagellak in de kleur oranje t.w.v. € 2,99

Wat moet je doen om dit super leuke pakket te winnen?
Geniet nog van jullie heerlijke dag lieve ladies en misschien win jij wel dit fijne oranje-pakket!





4 opmerkingen:

  1. Ohhhhw heeerlijk zeg. Wat een verwennerij. Moest vanmorgen al vroeg op om met mijn neefje en nichtje op de rommelmarkt te staan.... Zozo wel 15 euro verdient die 2... hahah tante ilsie gaat volgend jaar maar niet meer mee.. Nu ff lekker relaxen,, En ben ook wel toe aan een verwenmomentje hihihi.. Wat een superactie heb je georganiseerd voor de lezers van je blog. Ik maak heel erg graag een kansje... Heb alle verplichte stapjes doorlopen, fijne koningsdag nog. Groetjes ilsiee prins, wiefiej@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje! Ik doe zeker mee en wil graag kans maken op dit pakketje! Mijn email: meiqiblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje wat een heerlijke feestelijke actie op deze koningsdag.Ik doe heel erg graag mee aan dit maximale feestje....Natuurlijk volg ik je al een tijdje op Bloglovin en ik ben dit nu ook Op Facebook gaan doen...
    In Utrecht was het onwijs druk vandaag op de vrijmarkt in de middag, maar gelukkig was ik al veel vroeger van huis gegaan dan normaal en was ik de grote meute voor,die ontwaakte in de middagzon....Hopenlijk heb jij je vandaag ook zo goed vermaakt als de meesten mensen...groetjes petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk pakketje! Ik heb een hele gezellige koningsdag gehad.
    Ik ben je overal gaan volgen en mijn email is Jolijndoelman@gmail.com
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen