Pagina's

woensdag 15 april 2015

My week in pictures - Veel vriendinnen, liefde en beauty&fashion!



De eerste weken van april zijn alweer voorbij. Super drukke maar ook heerlijke weken hebben de revue gepasseerd met veel gezelligheid, liefde en lekker eten en drinken!

Benieuwd naar mijn afgelopen weken? Neem een heerlijke sapje en geniet mee!



Super mooie roze rozen gekregen van mijn grote liefde!!

Joehoe! Mijn tweede beautybox van dit jaar heb ik ontvangen. Super producten met onder andere deze ge-we-di-ge nagellak!!
Ik vind dat er van iedere feestdag iets geweldigs gemaakt moet worden. Ik was dan ook erg trots op dit eigen gemaakte paasstukje (jawel!).



Heerlijk ontbijtje met mijn liefste ouders, zusje en geliefde! Goddelijk!

Liefde op het eerste gezicht met deze super laarsjes!! Super voor de zomer!! Een super mooie hak en twee soorten leer waardoor de schoen super speciaal wordt. I'm in love!
Bij een paar schoenen kon het niet blijven afgelopen zaterdag dus deze super mooie sleehak met slangenprint kon ik niet laten staan. Ik kan niet wachten totdat de zomer begint!!




Mijn eerste kokerrok is een feit! En wat ben ik hier super blij mee! Een pastellroze kleur en een heerlijk stof. Ideaal voor dit overheerlijke weer!!

Afgelopen weekend een super avondje met mijn lieve vriendinnen! Heerlijk uiteten en cocktails na. Love it!
Als afsluiter van een heerlijke week afgelopen week een super avondje met mijn aller liefste!

Hopelijk waren jullie eerste weken van april net zo heerlijk als die van mij!
Geniet nog van jullie heerlijke zonnige dag lieve ladies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten