Pagina's

zondag 31 mei 2015

Zondag Spadag - Organix Coconut Shampoo & Conditioner



Iedere keer als ik in de Kruidvat kom, loop ik altijd eerst langs alle shampoos en andere haarverzorging. Om de een of andere reden word ik hier echt gelukkig van. In ieder geval, iedere keer liep ik weer tegen de shampoos en conditioners van van Oganix (OGX) aan. Super leuke verpakkingen en veel verschillende varianten, helemaal top dus!



Nu vond ik de prijs van € 12,- aardig veel voor een shampoo en conditioner waarvan ik de werking niet goed kende dus uiteraard kwam Kruidvat met proefjes van 88,7 ml (!) voor " slechts"  € 3,-! (JOEHOE!) Ideaal voor mij dus tijd om dit heerlijke goedje te proberen!




De producten van Organix zijn gemaakt van natuurlijk ingrediƫnten, zowel de verpakking (gerecycled) als de shampoo en conditioner (zonder sulfaten, parabenen en fosfaten). Helemaal super dus! Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het niet helemaal zuivere koek is. Zo zitten er in de conditioner siliconen verwerkt en in beide producten ook veel parfum. Super lekker voor de geur natuurlijk maar met een gevoelige hoofdhuid kan dit erg vervelend zijn.




Wat ik erg leuk vind en ook fijn vind aan deze kleine verpakkingen maar zeker ook aan de grote verpakking is dat het niet lang en smal is maar fijn plat en wat breder. Makkelijk in de hand en het staat net wat leuker. Het andere leuke dingetje vind ik de tekst voor op de flessen. Dit geeft je het gevoel dat ze het persoonlijk voor jou hebben gemaakt (love it!). Al met al kan ik wel concluderen dat ik door de verpakking en het feit dat er voornamelijk natuurlijke ingrediƫnten worden gebruikt al ben verkocht.

De shampoo en conditioner ruiken overheerlijk (logisch ook met al die parfum). De Coconut Milk is een mix van biologische kokosmelk en ultra opgeklopte eiwitten. Hoe dit precies in elkaar is verwerkt weet ik niet maar dat het overheerlijk ruikt en ook goed is voor mijn haar is een feit! De shamoo en conditioner zorgen ervoor dat je haar sterk en elastisch wordt. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de shampoo echt heel fijn vond en dat mijn haar en mijn hoofdhuid hierna echt gereinigd voelde maar ik vond de conditioner ietwat tegenvallen. De conditioner maakte mijn haar vrij zwaar en was verder niet bijzonder. Toch wil ik altijd beide gebruiken van eenzelfde merk dus als ik deze op heb wil ik absoluut de shampoo en conditioner halen voor mijn haar. Verkocht ben ik toch!


Mocht je deze super shampoo en conditioner ook willen gebruiken? Hol dan naar de kruidvat en haal deze super fijn proefjes voor slechts € 3,-!



Geniet nog van jullie heerlijke dag lieve ladies!








1 opmerking:

  1. Heb onlangs ook deze mini's gekocht. Heb ze nog niet gebruikt maar ben er heel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen