Pagina's

woensdag 31 december 2014

Goede voornemens 2015!


Ieder jaar zie ik ze weer voorbij komen; de goede voornemens voor het nieuwe jaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo mee bezig was. Ik geloof dat alles dat gebeurt, zo moet zijn en een reden heeft en dus ook de dingen in het nieuwe jaar. Toch wilde ik mezelf "uitdagen" of in ieder geval een doel voor ogen stellen en een paar goede voornemens opsommen. Benieuwd? Lets go!


1. Meer nieuwe recepten proberen
Ik houd enorm van lekker eten en het proberen van nieuwe dingen maar mijn geliefde en ik hebben vaak gewoonweg geen tijd om iets nieuws te proberen. In het nieuwe jaar wil ik minstens 2 nieuwe recepten gemaakt hebben! Cant wait!

2. Boek uitlezen
De gedachte van het lezen van een boek vind ik zo heerlijk. Helemaal wegdwalen in een verhaal en je even in een andere wereld wanen. Helaas heb ik echt nooit tijd om dit te doen dus in het komende jaar moet en zal ik op z'n minst 1 boek uitlezen!


3. Genieten van mijn verlovingsperiode
De dag dat mijn geliefde mij ten huwelijk vroeg en de tijd die daar tot nu toe op volgde was onvergetelijk! Onze relatie was al helemaal top! Niemand heeft het leuker dan wij en niemand is (na 8 jaar!) nog zo verliefd als wij! Beter kan niet (in onze ogen). Maar door dit super romantische moment zijn we nóg dichter tot elkaar gegroeid. Het "wij" gevoel en "wij-tegen-de-wereld" gevoel is nog meer versterkt. In 2015 zal er veel geregeld worden voor de bruiloft en we willen daar beiden en met elkaar met volle teugen van genieten!

4. Meer bloggen
Ik vind het heerlijk om andere blogs te lezen maar nog heerlijker vind ik het om zelf te bloggen. Helaas heb ik daar het afgelopen jaar te weinig gebruik van gemaakt (zo vind ik zelf) door mijn fulltime baan en  vrijwilligerswerk. Ik kan daarom niet wachten om heerlijk meer te gaan bloggen!


5. Meer beauty-treatments boeken
Ik vind het heerlijk om mezelf te verwennen maar ik heb daar soms gewoonweg te weinig tijd voor (ik ben echt hopeloos). Met kerst heb ik heerlijke cadeaus gekregen om mezelf een treatment cadeau te geven. In januari wordt de eerst gepland en ik wil dit eigenlijk om de maan plannen. Heerlijk even ontspannen en een momentje voor mezelf. Cant wait!

Geniet van jullie heerlijke oudejaarsavond ladies!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten