Pagina's

donderdag 25 december 2014

Merry Christmas!



Joehoe! De aller leukste tijd van het jaar is eindelijk aangebroken; KERSTMIS!
Lekker eten, gezellig samen met je familie en vrienden en lekker optutten. Love it!



Omdat ik het heerlijk vind om mezelf op te tutten met kerst, deel ik dit graag met jullie. 

g




Mijn make-up maak ik iets 'specialer' door nu ook de 'make your face look wow' producten aan te brengen en door net iets meer rouge aan te brengen. Mijn ogen  maak ik net wat meer op met oogschaduw van mijn MUA oogschaduw palette (love it!). Als finishing touch gebruik ik mijn favoriet; mijn Chanel matt red lipstick.




Ik vind het leuk om mij voor 'niet-alledaagse-activiteiten' net wat beter mijn best te doen qua kleding. Dit jaar liep ik toevallig tegen dit geweldige fluwelen broekje van Zara aan, deze geweldige blouse met parels en deze super geweldige pumps van lakleer. I'm in love!






Geniet allemaal van het heerlijke eten, glamour, gezellig samenzijn met vrienden en familie en alle cadeautjes deze dagen!



Merry Christmas!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten