Pagina's

donderdag 9 april 2015

Blue it is! - Nails Inc gel effect



Joehoe!! De tijd van mooi weer is ( in ieder geval voor de komende week) aangebroken en wat word ik hier toch enorm gelukkig van! Bij dit heerlijk mooie lente weer horen ook vrolijke kleurtjes. Ik kan niet zonder!

Deze super fijne nagellak van Nails Inc met een zachte blauwe kleur is weer eens wat anders en absoluut het proberen waard! 

Benieuwd naar het resultaat? Neem een lekkere smoothie en kijk mee!





Deze nagellak van Nails Inc zat in mijn beautybox van April en is een product uit Londen en ik ben meteen een groot fan! Ik houd er namelijk erg van om mijn nagels af te stemmen op mijn kleding. Nu lukt dat niet altijd maar toch houd ik ervan om mijn nagels gewoon ook in een leuk (vaak rood of roze) kleurtje te lakken wat vaak maar een dag of twee houdt aangezien er hierna al stukjes vanaf gaan. Super jammer! Maar er is dus een oplossing! Deze super fijne lak heeft een gelach effect. Dit houdt dus in dat de lak een super mooie dekking geeft en minstens een week blijft zitten! Tenminste, dat belooft het.




Nu is blauwe nagellak (zelfs zacht blauw) niet echt mijn kleur wat nagellak betreft maar toch vond ik dat ik met dit heerlijke weer eens iets anders moest proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd erg sceptisch ben tegenover dit soort pakjes aangezien het er bij mij net zo goed na twee tot drie dagen af gaat maar ik moet eerlijk zeggen dat deze lak echt een uitvinding is! Geen lamp of extra dure lakjes nodig maar alleen dit mooie lakje en twee keer lakken per nagel geeft mooie verzorgde nagels die bij mij in ieder geval 5 dagen onbeschadigd meegaan! (joehoe!) 

Dit potje kan worden bemachtigd voor € 16,50. Misschien wat prijzig maar absoluut de investering waard!


Geniet nog van het heerlijke weer lieve ladies!


2 opmerkingen: