Pagina's

zondag 16 februari 2014

In love!




Deze zondag is de dag dat jullie een super website rijker worden! dotcomgiftshop.co.uk !

Ik werd bekend met deze website toen ik in Londen woonde. Ik kwam deze geweldige etagere tegen in de Engelse Glamour en dit schattige item bleek van dotcomgiftshop te zijn! Helemaal verliefd ben ik op haast alle spulletjes en "prulletjes"
van dotcomgiftshop.co.uk!
Op deze super webshop zijn spulletjes en "prulletjes"  te krijgen voor ' home & garden' onderverdeeld in alle kamers in je huis, inclusief leuke accessoires!! Daarnaast kun je hier voor elk seizoen leuke dingen krijgen, zoals Kinderspulletjes en je kunt hier super cadeautjes krijgen voor een bruiloft en een lijst maken voor als je zelf gaat trouwen! Alle spulletjes hebben een Engels tintje: Romantisch en veel pastelkleuren!! (Helemaal mijn ding dus!)
Ik wilde jullie deze super spulletjes van de webshop niet onthouden. Zo krijgen jullie ook een indruk van wat er te krijgen is! Wordt verliefd, en geniet!
Super schattig botervlootje!
 Super leuke koektrommels!
Soeplepel in hartjes vorm!
 Kruidenpootjes in pastelkleuren!
Schattig en romatische stijl, kussen!
Super weegschaal voor in je keuken!!
Super leuke spiegel!
De prijs varieert bij deze spulletjes van 1 tot 20 pond! Levering naar Nederland is ongeveer 10 pond en duurt 5-7 werkdagen. Niet goedkoop maar ook niet super duur! Dus kopen, kopen, kopen maar en wordt eigenaar van deze super leuke en schattige spulletjes en "prulletjes" van dotcomgiftshop.co.uk !

Geniet nog van jullie heerlijke zondag!

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me wel een hele leuke webshop! Zelf zou ik niet snel pastelkleurige borden enzo in huis halen, maar leuk zijn ze zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supercute webshop!! <3 Die pastelkleurtjes geven me een instant-lentegevoel!
    xoxo Anine

    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen