Pagina's

donderdag 4 september 2014

Royal Green Coconut Cooking Cream



Een aantal weken terug was ik flink aan het detoxen geslagen, of ja lees; ik heb het 3 dagen volgehouden. Toch wilde ik meer weten over het gezond eten en het eten van andere producten dan dat ik gewend was en die makkelijk zijn zoals volkoren brood, halvarine en druifjes.
Nu was ik al een tijdje bezig met het eten van gezondere, bewuste producten zoals chiazaad en gojibessen maar veel verder dan dit kwam ik niet. Op veel blogs zag ik steeds vaker het koken met kokosolie voorbij komen. Erg interessant maar naar mijn idee paste kokos nou niet bepaald bij een lekkere biefstuk of een heerlijk stukje zalm. Niets is minder waar! 



In het natuurwinkeltje bij ons in de stad kwam ik er namelijk achter dat er ook kokosolie/vet is die geur/smaakloos is! Het smaakt dus niet naar kokos maar het is wel super gezond en je kunt het overal voor gebruiken! 

Op de verpakking staat het volgende;

Coconut Cooking Cream is een gecertificeerd biologische kokosolie. Een supergezonde olie die al haar goede eigenschappen behoudt en niet schadelijk wordt bij verhitting. 


Tijdens het braden, wokken, bakken of frituren is er geen vorming van schadelijke stoffen of vrije radicalen. Minder caloriĆ«en, licht verteerbaar en zonder transvetzuren. 





Veelbelovend dus! Ik gebruik het nu op mijn brood in plaats van halvarine en ik gebruik het bij het bakken van mijn zalm in plaats van boter of olie. Ideaal en ik voel mij enorm goed! 

Deze kokosolie is te krijgen in verschillende maten. Ik heb 250 ml voor € 3,99 gekocht bij De Tuinen. Hol naar De Tuinen, ga heerlijk koken met deze kokossensatie en geniet!

Enjoy your day ladies!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten