Pagina's

zondag 31 augustus 2014

14000 Things to be happy about



Wat is er nou een fijner gevoel dan ultiem gelukkig zijn? Ik kan echt ultiem gelukkig worden van het kopen van mooie luxe spullen maar ook van kleine dingetjes zoals een heel weekend bankhangen met mijn liefje en een grote mok thee!

Nu was ik aan het rond snuffelen op bol.com en viel mijn oog op dit super leuke schattige boekje '
'14000 Things to be Happy about'.


De schrijfster van dit super leuke boekje, Barbara Ann Kipfer, heeft jarenlang 14.000 dingen in een lijstje gezet die je ultiem gelukkig maken. Heerlijk binnen zitten tijdens een regenachtige dag met een heerlijke mok thee, het kopen van een nieuwe tas, het eten van een muffin of het lezen van een goed boek zijn een aantal voorbeelden die je ultiem gelukkig kunnen laten voelen en in mijn geval is dat ook zo! Kleine knusse dingetjes die je leven super aangenaam maken en het ultieme gelukkige gevoel geven!



Dit super leuke boekje is te koop voor € 9,49 bij bol.com! Ideaal voor een regenachtige zondag!

Enjoy your day ladies!


3 opmerkingen: