Pagina's

zondag 29 maart 2015

Zondag Spadag - Rituals foaming shower oil



Joehoe! Eindelijk eindelijk eindelijk kan ik deze week weer heerlijk bloggen! Door alle drukte voor de bruiloft en werk had ik echt te weinig tijd maar niet meer getreurd!

Omdat ik het vaak druk met vanalles bezig ben, vind ik het heerlijk om mezelf te verwennen. Deze ritualen foaming shower oil zat in mijn beautybox van maart en is echt goddelijk!

Benieuwd naar dit heerlijke product? Ga er lekker voor zitten en geniet mee!


Wat ik leuk vind aan Rituals is dat de verpakkingen er altijd net wat luxer uitzien dan de douchegels van andere merken die je bij de drogist kunt halen. Dit alleen al maakt het voor mij altijd een enorme verwennerij om mezelf te verwennen met heerlijke Rituals producten.



De ' Sakura Spring' foaming shower oil is een heerlijk zacht product en je merkt dat het een olie-textuur heeft. Het voelt in eerste instantie wat vettiger aan maar door het wrijven wordt het een heerlijk ruikende zachte foam. De foam kan heel makkelijk gedoseerd worden door het fijne pompje op de fles. Je kunt er dus lekker net zoveel van gebruiken als je zelf wilt! Super dus!




De geuren ' Organic Rice Milk & Cherry Blossom' zijn een overheerlijke combinatie die je echt een fris en luxe gevoel geven bij iedere douchebeurt.

Heerlijk genieten en heerlijk ontspannen. Ik doe niks liever!

Dit heerlijke product is te krijgen voor € 8,50. Absoluut de ' investering'  waard!

Geniet nog van jullie heerlijke zondag lieve ladies!



1 opmerking:

  1. Ik vind de Sakura lijn van Rituals ook de beste.. Ik vind de olie's erg fijn, maar de doucheschuims zijn ook zalig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen